Don't blame it on the sunshine

De senaste två-tre veckorna har varit väldigt soliga och varma (galet varma!). Jag tror att många, precis som mig, har haft en toppen sommar hittills. Och det är bra, för förra året var det inte mycket solsken, så man ska ta vara på den korta perioden av sol och värme Sverige faktiskt har.
Men det var inte riktigt det jag skulle skriva om. Jag slutar mitt sommarjobb på fredag (yahoo), och jag har en känsla av att det här goda vädret kommer att sluta ungefär där. Det skulle vara så typsikt min tur förstår ni.

Jag har inte kollat upp det än, men det skulle inte förvåna mig om det regnade på fredag, eller t.o.m. åska. Eller snöa kanske? Men vare sig det är soligt, regnar, haglar eller regnar köttbullar så blir semestern lika bra för det. För det är det det är, semester!

Bye Bye Clowns 



...blame it on the Boggie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0