Hard work work

Ja man får väl skylla sig själv att man fick några nära döden upplevelser när slappandet tar över tränandet. Att träna kommer inte naturligt för mig även om jag nu i flera år har kört runt 3 pass i veckan och tävlingar på helgerna.
Hehe sommaren fördärvar kroppen!
Jag har nu i helgen ett träningsläger att se fram emot. Kommer bli jääääääääätteroligt!

Just nu sitter jag med en massa tomma cd skivor. Jag ska bränna ner låtar på dem. Ca 40 - 50 st skivor. Är klar med 3. Som har tagit en timme. Segt.
Tur att man kan göra annat under tiden (berättar vad jag ska ha dem till imorgon;)).

 Reklam låt jag glömde i andra inlägget men som passar bra till det här:



Bye Bye Clowns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0